Plusresan

En resa genom IVF:er, graviditet, lungemboli, komplikationer, Pylorusstenos, operation i Uppsala och det oändligt lyckliga slutet.

Arkiv för dagen “februari 20, 2012”

Sprutdag 4 avklarad

Sprutdag 4 är nu avklarad och på onsdag är det dags för blodprov. Jag är fruktansvärt trött. Men. Man får faktiskt bita ihop. Om man har tur så blir det en massa ägg.

Vem sitter och skär inuti mitt huvud?

Det måste vara Mr Gonal-f! Ont gör det i alla fall och det är ingen vanlig huvudvärk, för sån känner jag till med min kroniska nackskada. Det här är en ettrig, skärande och stickande sak som gör mig alldeles slut i skallen. Och så lite illamående på det. Perfekt!

Jag kämpar mig i alla fall igenom mina arbetstimmar. Men så mycket mer än så blir det tyvärr inte just nu. Jag behöver ta hand om kropp och själ.

Något positivt är i alla fall att jag INTE har fått någon hormonAGGRO ännu.  Det bådar gott. Men jag varnar lite lätt fortfarande för resan är långt ifrån över. 🙂

Inläggsnavigering