Plusresan

En resa genom IVF:er, graviditet, lungemboli, komplikationer, Pylorusstenos, operation i Uppsala och det oändligt lyckliga slutet.

Fosterrörelser

Nu är jag tämligen säker på att lillen känns i min mage. Varje dag känner jag ungefär som ett litet pekfinger som pickar på insidan av magen. Oftast känner jag det när jag ska sova på kvällen, men igår kände jag det även när jag satt på akuten. Nu dröjer det kanske inte så många veckor innan även Fredrik kan känna något på utsidan. Än så länge har bebisen mycket plats i magen, så det kan vara svårt att märka rörelser ens för mig som mamma, men inom några veckor som sagt…

Häftigt!

Single Post Navigation

En tanke på “Fosterrörelser

  1. Linda skrev den :

    Vad kul! Det är en himla häftig o underbar känsla 🙂 tog inte lång tid från det att jag kände det första gången tills min man kunde känna det. Nu rör sig mini hejvilt, speciellt på kvällarna, men det är en skön o trygg känsla att känna att han lever om 🙂 /Linda

Lämna en kommentar